onsdag 18 mars 2009

VÅRtbad - med Albin

Jag och Milton tog en svängom för att kolla över party-ön som Milton hittade för ett tag sedan. Det visade sig vara den perfekta lek och busön med volleyboll, badplatser, gräs och kloppor. För att försäkra er som kommer till VÅRhelgen att Kristiansand är badstaden nr 1 gjorde vi ett vad...
Milton skulle åka longboard hem (drygt 1 km) och hämta kameran, samtidigt som jag skulle springa en sträcka som var något kortare(jag var ute och tränade kan ocksp nämnas). Sisten tillbaka skulle praktiskt undersöka hurdanna badmöjligheterna på partyön var... Jag förlorade! Men då måset jag säga att det var väldigt jämnt och jag hann också med att söka jobb, träffade ett barnhagegäng som var ute men dem behövde dessvärre ingen vikarie just nu..
Den kilometern när jag sprang hem efter doppet är en av de kallaste, påminnde faktiskt lite om Lidingöloppet.

Albin Ahlman dirket efter badet:
- "Det var kallt"

/Albin

3 kommentarer:

  1. HAHAHAHAHAH. ni är tamejfan dumma i huvudet, men det är bra.! :D och väldigt underhållande och upplyftande för den tråkiga vardagen. mer sånt! asbra om ni nu är arbetslösa!!

    SvaraRadera
  2. Det är ju helt sjukt vad man kan laborera med VÅR eller VÅRT före olika ord. Nu lät det ju tillexempel jätteäckligt att albin har badat i vårtor. Strongt gjort! tråkigt att ni blev av med jobbet hörni.

    SvaraRadera